środa, 24 kwietnia 2013

Co 7 lat .....

.........Co 7 lat następuje całkowita wymiana komórek ciała..
       Wiedziałam,że zmieniają się smaki
Słyszałam ,że dojrzewa się do seksu analnego 
Do świadomości szkodliwości papierosów.....
[szczególnie dla portfela]  
ale..całkowita wymiana komórek ciała ? 
Czy to znaczy ,że [jeszcze=już] się nie znamy ?
Jesteśmy całkowicie innymi nowymi ludźmi.??
Cześć nowy człowieku.Jak się masz?:)
     Zauważam jak wiele zmian zaszło na przestrzeni ostatnich miesięcy.Niby człowiek wie a i tak budzi się i gmera pitolka w nocniku..Zmiaaaany...jak zima znów zaskoczyły ..drogowców.
I to nie tylko chodzi o rozmiar bioder
[  jeszcze trochę i będę RuBensowską Bogini płodności i nalewnictwa proszę ja Ciebie ].
      Te zmiany to ja Wam powiem , że tak nie bardzo mi na rękę. ŚWIAT mi się przewartościował.Jakoś tak zdrowiej chcę żyć ,jakby spokojniej,stabilniej, straszną radość sprawia mi szerokopojęte słuchanie i kontakt z przyrodą..im dalej od dymu i alkoholu tym lepiej. No i widzę tu pewną kolizję.a TY? No ale cóż.... Poczekamy ,zobaczymy....
     No i mam wyrzuty sumienio-podobne .
Czyżbym dała się osiodłać?...?? Zjeść? Pochłonąć ?
Przypomina się granica ZOFII Nałkowskiej.Jak trudno nie wdepnąć w jedną kałuże chcąc ominąć inną...identyczną.... 
Temperament mi przyklapł. Temp kochanie ,wróć do mnie.
     Trzymam się myśli że Nadal wolę oglądać mustanga z dzikiej doliny i Mulan niż śpiącą królewnę i kopciuszka.Myślisz ,że jest nadzieja? Nie chcę skończyć jak chips kanapowy ,zrzędliwy i drżący przed zakrętem...


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz